medina the city - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu medina the city - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu

medina the city

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 Augustus 2016 | Spanje, Medina del Campo

Op Dinsdag is Mambo bambo vry en das duidelyk te merken, het is n stuk rustiger en iedereen doet zn dingetje..we beginnen weer by de pups in de badkamer, dat is echt leuk want je hebt tenminste wat privacy en kan n fotootje kieken..het is er elke ochtend n enorme mess!en de puppies springen enthousiast tegen je op dus het is lastig werken, dus of ik of M doet schoonmaken en de andere geeft ze aandacht en vers water en eten…het zyn er 6 in totaal en varierend van wit/gemixt en zwart…de 2 zwarte zyn het meest zwak..1 daarvan word eruit gehaald en naar de ziekenboeg gebracht…de rest is bly en vrolijk maar allemaal mankeren ze wat, zo heeft t witje die extreem knuffelig is pootjes die naar binnen staan, een ander is aan 1 oog blind, weer n ander heeft iets aan zn oortje.. Maar ze leven! En ze zyn in goede handen, ze zyn zo liefdevol en onbevangen…wat andere mensen met babies hebben heb ik met puppies…het moedergevoel komt bovendrijven wat ik met babies totaal Niet heb. Vandaag doet marcos de echte authentieke spanjaard van scooby paddocks 7.3 en ik zeg dat we al vast gaan beginnen…hy lijkt verheugd…het uitscheppen van poep is niet zo leuk noch smakelijk maar het maakt me weinig uit want zo leer je deze honden kennen en worden door ons rustig benaderd…er is 1 hond die hyper irritant is, hy loopt telkens voor mn voeten en eist alle aandacht op…hy is wel mooi, helemaal zwart maar hy blaft voortdurend…ik probeer m te aanschouwen als hy rustig is…hy is heel energiek en hoop dat hy snel n baasje vind…ik heb iets met honden die niet makkelijk zyn, de outsiders, de underDogs…na 7.3 gaan we wat pauzeren..het is bloedheet al en ik doe mn lenzen in en weer andere kleren aan..in de middag proberen we zoveel mogelijk binnen te werken. Later in de middag komt er een nieuwe vrijwilligster aan J, ze is hier al heel vaak geweest en dus vergevorderde scooby volonteer..en ze komt uit Breda hoe toevallig of ook weer niet…ze is een gezellige kletser en het is leuk al haar verhalen te horen…ze is helemaal met de auto gekomen en heeft veel spullen bij voor de dieren. M en ik besluiten om s avonds medina te gaan verkennen, hy zegt dat t best aan te lopen is dus gaan we op pad en idd het is maar 15 min lopen, het nadeel is alleen dat je gedeeltelijk langs n autoweg loopt, het lijkt alsof de tijd er heeft stilgestaan..veel oudjes die over straat schuifelen, heel rustig met een groot plein het plaza mayor, we doen n drankje en sluiten zo de avond af.. De eerste x ben ik alle avonden op scooby gebleven maar het is goed om na werk ook wat anders te doen en in een andere omgeving te zyn, voor herhaling vatbaar dus.. Daarbij zijn de drankjes goedkoop en aangezien het zo warm is is vroeg slapen ook geen optie…elke dag lig ik pas om 1u op bed..zzzzzz