Lazy sunday - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu Lazy sunday - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu

Lazy sunday

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Augustus 2016 | Spanje, Medina del Campo

Zondag is altyd n rustig dagje, byna iedereen is vry en de vaste medewerkers zyn er niet op 1 na...we kunnen lekker rustig aan doen en meer tyd nemen vd honden...eerst gaan we de badkamer schoonmaken waar de puppies zitten, ze hebben allemaal kennelhoest en krygen medicynen. Daarna zyn we alle verblyven afgegaan om te kyken of ze voorzien zyn van vers water en eten en evt poep scheppen. Dat is erg leuk want zo leer je alle honden kennen, je kan ze aandacht geven waar ze de hele dag op wachten...in elke kennel zit minimaal 1 hond die ik wel zou willen meenemen zoals in paddock 4 n witte galgo die niet was weg te slaan...ze ging samen met my in het zwembad staan en met zn voorste poten op mn schouders....zo liefff...dan smelt je hart toch?! Tussendoor ook nog wat in de tuin geholpen. ...savonds teruggetrokken in de keuken, er was niemand maar opeens zag ik n dotje in de gang lopen die F uit de hospital had gehaald, supergoed plan vond ik zelf maar natuurlyk mocht dat weer niet want hy zou zogenaamd vlooien hebben...duss maar dan nog, hy was ook blind en moet toch ook socializen?! Ik was helemaal ah moederen over dit kleine hummeltje moest ie ineens weer terug in de hospital..in n klein kooitje. Het is hier overigens bloedheet en byna elke dag 35 graden dus je eetlust is minimaal, myn alleraardigste collega ging eieren voor mij bakken a la france...F werd nog op t matje geroepen omdat ie het hummeltje eruit had gehaald. benieuwd wat er morgen weer gaat gebeuren..