suerte! - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu suerte! - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu

suerte!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Augustus 2016 | Spanje, Medina del Campo

Woe. de nieuwe vrijwilligster J heeft voorgesteld dat we vandaag naar vallodolid gaan daar zit een dependance van scooby met ook weer een nederlandse beheerder..J is ondernemend en sociaal, iig niet saai, we zitten vaak met zn 3en te kletsen in ons eigen kantine. F is meer op zn eigen en maakt weinig kontakt met ons…toch apart, als een vrouw zich zo zou gedragen wordt dat al snel als arrogant bestempeld maar als een man zo doet dan is het ‘’cool’’. uiteindelijk kunnen we pas om uur of 7 weg…J heeft n mooie auto met airco..het zijn mooie wegen en vallodolid ziet er groot uit vanuit de verte…het werken by scooby is intensief, niet zo zeer fysiek maar emotioneel…je kan de hele dag door knuffelen met honden maar tussendoor denk ik ook aan mijn vinny en dat ik m erg mis…vooral de eerste nachten was vreemd en hoopte ik maar dat hij in goede handen was…ik ben een emotioneel mens en merkte dat na 6u s avonds ik wat afstand moet nemen…dus het tripje naar het andere asiel was wel leuk maar miss iets teveel voor die dag, ik was moe en afwezig..er zitten voornamelijk galgos maar ik kwam er nu achter dat ik onbewust toch n voorkeur heb voor niet galgos.. Want galgos zijn lief, zachtaardig, blaffen niet of nauwelijks en bijtincidenten naar mensen zijn zeer incidenteel…kortom picture perfect…er zaten ook wat pitbulls en hebben toch wat meer personality. Maar goed ik hou van alle honden in het asiel..op het binnenplaatsje liepen een aantal honden vrij rond waaronder One eyed jack…een zwarte ruwharige galgo pup met 1 oogje ….suerte heet ze….een enorme lieverd! De beheerder van dit asiel C is een markante vrouw maar uitermate geschikt, ze woont er ook en het huisje is gezellig en knus…geweldig als je zo je leven kan doorbrengen…wie heeft t dan nog over luxe?

Tags: #valladolid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Medina del Campo

Medina del Campo

.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2016

emotie

24 Augustus 2016

suerte!

23 Augustus 2016

medina the city

22 Augustus 2016

Mambo bambo

21 Augustus 2016

Lazy sunday
Nathalie

Actief sinds 13 April 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 3987

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 10 September 2017

Forgotten dogs of portugal

18 Augustus 2016 - 30 Augustus 2016

Medina del Campo

11 Juni 2016 - 16 Juni 2016

roma bellisima!

24 Juli 2015 - 29 Juli 2015

savage beauty

01 Juni 2015 - 10 Juni 2015

the crying galgos...los galgos llorando

02 Februari 2015 - 06 Februari 2015

maskerade

01 Mei 2012 - 31 Mei 2012

rondreis colombia

01 November 2010 - 01 December 2010

viaje de amor

01 Maart 2010 - 20 Maart 2010

hereniging met biologische familie

14 November 2008 - 19 November 2008

spoorloos

Landen bezocht: