zenuwen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu zenuwen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Nathalie Mulder - WaarBenJij.nu

zenuwen!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Augustus 2016 | Nederland, Rotterdam

Waarbenjy

Nog 1 dag en dan ga ik voor de tweede x naar medina del campo, waar het grootste dierenasiel van spanje is gesitueerd om daar te werken als vrywilliger. de eerste x was juni 2015. Dat beviel zo goed dat ik eigenlijk voor langere tyd daarheen wilde maar helaas liep het anders en ga ik nu gewoon voor 10 dgn, de bedoeling was 14 dgn maar omdat het zo druk was met andere vrywilligers kon ik niet eerder dan de 18 de terecht. Immers..ik was vorig jaar verliefd geworden op 1 vd puppies aldaar en in aug 2015 kwam hy..inmiddels vinnie gedoopt door my, naar nederland. En sindsdien is hy myn hond, myn kind, mn allesje....ik had het groteske plan om in mei dit jaar naar scooby te gaan en vinnie dan gwn mee te nemen, maar dat leek minder eenvoudig...en de liefde en het settelen stond ook vd deur. Vinnie is nu 16 mnden en al n grote stoere vent. Hy gaat voor 10 daagjes naar de opvang waar hy ook vandaan kwam..koningen in balkbrug...ik wil dat hy in goede maar vooral professionele handen is. Koffer inpakken is snel gedaan want ik hoef geen moeilijk doordachte gestylde outfits of brands mee te nemen.. Maar als echte modeliefhebber zal ik er niet als n bouwvakker bylopen maar hier en daar n hip t shirt van maison scotch...de kans dat t kapot gaat of gehavend terugkomt is vry groot..ivm klauwtjes van puppies. Heel benieuwd hoe het voor de tweede x zal zyn. Met wie ik kom te werken of ik weer n fyne caravan voor mezelf heb. Als je van dieren houdt is dit absoluut n walhalla!